دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 37763
تعداد نوشته ها : 14
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
در روز 12 بهمن:
سه هزار دانش آموز استان تهران به حرم امام (ره) اعزام می شوند
کرج - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از اعزام سه هزار دانش آموز این استان در روز 12 بهمن ماه به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

سید علی یزدیخواه در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج با ارائه برنامه های اجرایی سازمان به مناسبت دهه فجر امسال اظهار داشت: این دانش آموزان از 27 منطقه سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برای تجدید میثاق با رهبر کبیر انقلاب و آرمانهای وی به حرم امام اعزام می شوند.

وی افزود: به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از طرف سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران 30 برنامه و طرح در سطح استان برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی در روز 12 بهمن ماه در حرم مطهر حضرت امام (ره)، برپایی نمایشگاه فرهنگی، هنری و خبری در روز 22 بهمن در خیابان آزادی، اجرای سرود همگانی در روز 22 بهمن در شهرستان کرج، نثار تاج گل و تهییه بیلبورد از دستاوردهای سازمان و برگزاری همایش آشنایی با اندیشه های امام (ره) رهبر معظم انقلاب از برنامه های ستاد دهه فجر سازمان است.

یزدیخواه بیان داشت: همچنین در این ایام نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه جلوه 30 از دستاوردهای 27 منطقه آموزش و پرورش این استان، مدیریت استثنایی و نهضت سواد آموزی با 30 غرفه در محوطه سازمان برپا می شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران عنوان کرد: 30 همایش با عنوان "جوان ایرانی هویت ایرانی"، همایش استانی یاواره شهدای دانشجوی تربیت معلم، برگزاری همایشهای ورزشی و همایش فجر و سلامت از جمله همایشهایی است که در این ایام اجرا می شوند.
منبع " خبرگزاری مهر "
دسته ها :
شنبه بیست و هشتم 10 1387
X